- з використанням сервісів Веб 2.0 учні можуть ефективно працювати у проекті, спілкуючись та обговорюючи, поза межами школи
- співробітництво в одній групі можна організувати у блозі, при цьому я планую, щоб вчителя діти приєднали в якості автора.
Я маю сумнів щодо обрання способу організації взаємооцінювання учнів, використовуючи блоґи:
1) на повідомлення учня у групі запропонувати проголосувати іншим учасникам групи із оцінкою вкладу кожного
2) використати гаджет опитувальника
2) використати гаджет опитувальника
Кожен із них має свої переваги, і було б цікаво від читачів послухати думку щодо ефекту кожного.
При
плануванні до використання інших сервісів я маю великий сумнів щодо
чату. Гадаю, що у моєму проекті це неможливо використати.
Немає коментарів:
Дописати коментар